NU+ | De Kroaat die fascistische leus riep en drie keer geel kreeg in één WK-duel
newsare.net
De geschiedenis van het WK voetbal zit vol verhalen. Elke dag vertellen we er eentje. Vandaag: de Kroaat die drie gele kaarten kreeg in één wedstrijd en een WK miste na het roepen van een fascistische leus.NU+ | De Kroaat die fascistische leus riep en drie keer geel kreeg in één WK-duel
De geschiedenis van het WK voetbal zit vol verhalen. Elke dag vertellen we er eentje. Vandaag: de Kroaat die drie gele kaarten kreeg in één wedstrijd en een WK miste na het roepen van een fascistische leus. Read more














