Van Dijk genoot van Oranje, maar is ook kritisch: 'We waren soms te slordig'
newsare.net
Virgil van Dijk keek met een tevreden gevoel terug op de 1-3-zege van Oranje op Tunesië, maar is ook kritisch op zijn ploeg. De aanvoerder baalde van de slordigheden en het Tunesische doelpunt uit de corner.Van Dijk genoot van Oranje, maar is ook kritisch: 'We waren soms te slordig'
Virgil van Dijk keek met een tevreden gevoel terug op de 1-3-zege van Oranje op Tunesië, maar is ook kritisch op zijn ploeg. De aanvoerder baalde van de slordigheden en het Tunesische doelpunt uit de corner. Read more














