Sampi over mishandeling ‘Snaipa’: “Wie nooit heeft gezondigd, gooi de eerste steen!”
newsare.net
Waterkant ABOP-parlementariër Edgar Sampi heeft vandaag in De Nationale Assemblée aandacht gevraagd voor de veiligheid van arrestanten in de cellenhuizen in Suriname. Dit nadat de afgelopen 24 uren beelden op sociale media zijn verschenen van de aangehoudeSampi over mishandeling ‘Snaipa’: “Wie nooit heeft gezondigd, gooi de eerste steen!”
Waterkant ABOP-parlementariër Edgar Sampi heeft vandaag in De Nationale Assemblée aandacht gevraagd voor de veiligheid van arrestanten in de cellenhuizen in Suriname. Dit nadat de afgelopen 24 uren beelden op sociale media zijn verschenen van de aangehouden 36-jarige Sergino B., beter bekend als ‘Snaipa’, die zwaar wordt mishandeld in de gevangenis. De verdachte werd al enkele […] Het bericht Sampi over mishandeling ‘Snaipa’: “Wie nooit heeft gezondigd, gooi de eerste steen!” verscheen eerst op Waterkant. Read more














